Workshop

Idéudvikling gennem workshop

Find Holger!

Mange ansvarlige markedsføringsfolk og virksomhedsejere vil nok sige: 

”Det er der helt styr på!” 


Erfaringen viser dog, at ved at grave lidt dybere sammen med en ekstern partner, som kan tillade sig at stille andre spørgsmål og fokusere på det stærkeste kundeargument, dukker der ofte komme helt nye og mere målrettede budskaber frem. 


Jo mere målrettet det kan blive – desto større succes opnår du.

Find unikke argumenter

En effektiv metode til at finde unikke argumenter til markedsføring er ved at afholde en workshop. Workshoppen går i dybden i forhold til målgrupper, kompetencer, dine kunders udfordringer og efterspørgsel samt belyser andre udfordringer i forhold til interne resurser, organisation o.s.v. 

Man kan ikke fortælle alt på en gang. Målet er at finde én sætning, som kunden kan se sin egen løsning i. 

En god BRAINSTORM åbner op for gode ideer til at nå kunderne. 
Det skaber målrettet markedsføring, når det er bedst. 

Investér nogle timer og få større udbytte i markedsføringen

Brug nogle timer på, at vi i fællesskab drøfter dine kunder, dine produkter og alt det andet og finder de gode og enkle budskaber, der skaber opmærksomhed.


Hvad indeholder en workshop?

Virksomheden afsætter ca. en dag til workshoppen. Tiden kan være lidt flydende, afhængig af hvor detaljeret fokusområdet er. Inden workshoppen tilsendes en kort liste med emner, som de deltagende bør overveje. Under selve workshoppen er ordet frit, men målet er at drøfte alle punkter igennem fra den tilsendte liste. Undervejs bliver der opsamlet en masse vigtige emner og input, der skal bruges til en bedre markedsføring.

Et program for dagen kunne se sådan ud:
  • 9.00 - 10.30 workshop
  • 10.30 - 10.45 Kort pause
  • 10.45 - 12.00 workshop
  • 12.00 12.45 Frokostpause
  • 12.45 - ca. 14.00 workshop
  • ca. 14.00 kaffepause eller evt opsamling og afrundning

Prisen varierer i forhold til workshoppens mål og indhold.


Rapport opsamler guld

Efter workshoppen udformes en opsamlingsrapport, der kort opsummerer dagens input og gode ideer. Rapporten sluttes af med nogle konkrete bud på overskrifter, idé-skitser eller temaer, som kunne anvendes i kommunikationen efterfølgende. Disse skal efterfølgende bearbejdes i detaljer.


Få et godt tilbud på jeres næste workshop >
Workshop rapport
Share by: