Ydelser

Fra unik idéudvikling til 
effektiv 360°s kommunikation

Målrettet kommunikation virker bedst, når det bygger på et skarpt budskab med et tilpasset designudtryk. Gennem kombinationen af et grafisk design, enkle og stærke overskrifter og nøje udvalgte medier er det muligt at påvirke kunderne til at blive opmærksomme på din virksomhed og dit produkt og reagere med enten at søge yderligere informationer eller ved at kontakte dig.
Få mere viden
Et medie er sjældent nok til stor succes
Mange B2C virksomheder oplever en stor reaktion, når de annoncerer på sociale medier, mens det ofte er meget anderledes for B2B-virksomheder. Det handler om at målrette budskaberne til kunderne efter hvilken medietype, der benyttes. 

Uanset hvilke medier, der anvendes i markedsføringen, skal kommunikationen afstemmes efter slutkunden. Kunderne kan rammes via forskellige medier – også på det tidspunkt, hvor kontaktpersonen har fri og måske blot læser opslag på sociale medier. Desuden kan de, der ofte bruger online medier blive meget overraskede over, pludselig at modtage noget på print i deres fysiske postkasse.

Det er ikke nok ‘at se godt ud’

Man det hjælper selvfølgelig, at budskabet har en rendyrket stil i kommunikation. Desværre for salget ses det hos nogle virksomheder, at man ikke skelner mellem en grafisk stram profil og målrettet kommunikation, der skal styrke salget. Det sker ofte, at fokus bliver mere på designmæssige detaljer, når man følger en meget detaljeret designmanual, fremfor at ramme kunden med et målrettet budskab. Det tør Graphicmaster godt udfordre.











Kundesegmentering og kundefordele giver resultater

Graphicmasters erfaring fra workshops og brainstorm-sessions er helt klart at resultaterne ved markedsføringsaktiviteter forbedres ved at være fokuseret på kundesegmenterne og de fordele, de kan opnå ved at købe dit produkt eller ydelse. Graphicmaster har fuldt fokus på dine kunder og deres ønsker og behov. Det er her, at god og effektiv reklame kan opsamles og designes og hjælpe til succes med salget.



Share by: